Posted in adventure sight-seeing

Ada apa di Padang Besar, Perlis?

hi, i am the coolest person, simple, young, pretty but a little fat and yet full of motivation. Love outdoor activities, it is make my brain walking through universe. Nice to meet youh!

Ada apa di Padang Besar, Perlis? Posted on November 13, 2017Leave a comment

hi, i am the coolest person, simple, young, pretty but a little fat and yet full of motivation. Love outdoor activities, it is make my brain walking through universe. Nice to meet youh!

Sabtu yang lalu, sempat jugak aku dan fuwen berjalan-jalan mengisi waktu bujang di Padang Besar, Perlis.

Siapa yang tak taw Padang Besaq noh. Tempat bershopping segala benda mak nenek kebayan al fungsu. Perjalanan bermula pada pukul 1:30pm, menaiki KTM di anak bukit alor setar, kedah. Tak mahai, murah saja. Tambang yang berharga RM5.20. Mampu milik!

45minit berlalu, aku dan fuwen sampai ke destinasi. Apa lagi, aku yang pening lalat naik kereta api ni terus cari port makan. Makanan berlambak lambak. Pilih ja nak makan tang mana. Janji duit ada baq hg. Hehe. Ronda p ronda mai, makan p makan mai, solat pi mai pi mai. Ada la grab beberapa item. Apa yang murah kat padang besaq? Mestila selimut, toto narita, baju, periuk belanga. Apa lagi? Just name it! Disebabkan kami p pon dah lewat, maka tak dapat nak pusing semua memandangkan peniaga mula menutup gerai pada pukul 7. Pukul 6 tu macam mula kelia abih kedai.

Tu ja serba sikit aku punya cerita p kill time di Padang Besaq. Aku boh sikit gambaq bagi hangpa tengok sikit.

station keretapi malaysia, anak bukit, Kedah

Enjoy!

hi, i am the coolest person, simple, young, pretty but a little fat and yet full of motivation. Love outdoor activities, it is make my brain walking through universe. Nice to meet youh!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *